Cum traim o zi banala

Era o vreme, mai demult, cand traiam asteptand diverse. Vacanta, o iesire in club, un weekend la mare, o excursie pe munte, sa treaca tezele, sa treaca examenele, sa treaca perioada cu multe teme, sa treaca si luna asta...Si fara sa stiu ratam de fapt zile si saptamani si momente. Viata trecea pe langa mine in timp ce eu asteptam sa se intample lucruri, sa treaca ceva, sa vina ziua cand...
Acum am alta strategie:d. Acum traiesc fiecare zi. Am grija sa trec prin ea simtind si vazand. Aparitia Andreei a ajutat mult, felul ei de a se bucura de nimicuri, de a rade zgomotos la orice trasnaie, de a se entuziasma pentru ca un nor arata ca un dinozaur sau pentru ca "cimentul" facut din nisip rezista. 
Atunci cand zambesc prea putin, cand ma vede prea serioasa, imi atrage atentia, imi ia fata in maini si imi trage de colturile gurii pana zambesc. Evident ca nu mereu am chef, de multe ori sunt franta, de multe ori vreau doar sa dorm, dar, de alte multe ori imi dau seama ca de fapt e nevoie doar sa fii prezent, sa simti clipa aia, sa nu te mai gandesti "de ce nu trece ora asta mai repede sa ma culc", ci "hai sa traim si ora asta":d. 
De multe ori e vorba de a alege, constient, sa fii prezent in clipa aia si sa nu mai astepti sa treaca, sa vina alta mai buna. 
Si uite asa, am ajuns sa rad mai mult, sa ma bucur mai des, sa fiu mai prezenta, mai vesela. Chiar si la munca:)). 
Uneori, o zi frumoasa rau inseamna doar sa te plimbi cu bicla prin parc si sa ai grija sa vezi asta




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo