Craciunisme, cadouri si activitati

În ultimele zile am profitat un pic de timpul (mai) liber si de tusea picei ca sa stam pe langa casa si sa bricolam diverse craciunisme. Desi nu sunt mai priceputa, imi place ca in fiecare an sa imi dau un pic interesul si sa facem impreuna ceva care sa marcheze apropierea sarbatorilor. E o traditie pe care sper sa o pastrez si in urmatorii ani, pe masura ce Andreea creste.
De fapt, eu incep pregatirile cam cu o luna si mai bine inainte de decembrie, cand incep sa fac liste de cadouri si sa dau comenzi. Imi place sa aranjez lucrurile din timp, sa ma gandesc la fiecare si sa nu ma arunc neaparat la lucruri scumpe, cat simbolice. 
Dupa ce am terminat cu planificarea si cumpararea cadourilor, am trecut la celelalte activitati de Craciun. 
1. In premiera, am facut cu Andreea turta dulce, dupa reteta asta. Eu sunt cam varza la bucatareli asa ca faptulc a iesit super buna, chiar si fara ornamente si crema deasupra, arata clar ca este o idee usor de pus in practica de oricine. Singura problema acum este sa o salvez pana la petrecerea de miercuri. 








2. Pentru ca Andreea este in epoca ecologiei, fiind mereu atenta la gunoaie, poluare si reciclare, am decis sa facem si un bradut eco in casa. Fara sa renuntam totusi la cel adevarat. Doar ca l-am luat mai mic...Bradutul eco presupune o plimbare in parc si cules de lemne, apoi ruperea lor ca sa formeze un soi de triunghi, legarea cu sfoara, pictarea sau ornarea cu diverse si atarnarea de unde vreti...O treaba usor de facut, amuzanta si de efect.Pe bune, chiar arata misto la final:) 


3. Am citit cartea cu Grinch, cumparata inca de la targul Gaudeamus, si ne-a cam placut. E o povestioara in versuri, clasica, usor de citit si cu o grafica simpatica. 
 4. Am jucat, de 23457 de ori deja, Micul Print, Fă-mi o planeta. E un joc pe care l-am luat in timp ce citeam Andreei povestea cu Micul Print si m-am gandit ca e o completare si continuare frumoasa a lecturii. Intr-adevar, jocul este usor de inteles si se poate juca in familie. Desi pe el scrie ca ar fi de la 8 ani, cu putina rabdare si ajutor merge perfect si la 6 ani. De vreo 3 zile, de cand am scos cutia din dulap, matza ne cere intruna sa jucam. Iar si iar si iar...
Alte jocuri testate recent si care au prins la noi sunt Story Cubes, unde stam si inventam personaje si povesti cum ne taie mintea, și Jenga, unde trebuie sa construiesti un turn si apoi sa scoti piese fara sa darami. In genul asta
5. Am avut prima serbare de Craciun la scoala. A fost dragut. A primit lego si asta a fsot cel mai important pentru ea:d. Plus ca toata serbarea s-a hlizit cu prietena si colega de banca, Mariuca. Au si cantat totusi:d

 6. Ultima inventie: laptopul analog cu mouse acvatic (aka o scoica pictata..). E foarte util, nu se descarca niciodata si e usor de transportat in orice camera. Este folosit si pe poste de casa de marcat la magazinul cu animale.
 7. Diminetile noastre de vacanta. Treziri matinale pentru ca lego....

Sarbatori fericite tuturor! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo