Craciunul nostru

Ca in fiecare an, Craciunul nostru incepe cam pe 23 decembrie, cu petrecerea de la Mari. Prietena noastra draga, mamica Mariucai, prietana si mai nou colega de banca a Andreei, ne aduna in fiecare an pe toti din gasca, mici si mari, ne da de mancare, de baut, ne incita la cantat colinde si la povestit despre toate cele. De fiecare data iese o seara vesela, plina de culoare (si galagie...). Anul asta a fost la fel:)
Dupa asa un inceput de sarbatori frumos am continuat cu dimineata de Craciun, cu cadouri sub brad, si masa de pranz cu bunicile si cu prieteni, apoi o tura de dezmortit prin parc. Avand in vedere vremea, era mai degraba senzatia ca suntem in duminica Pastelui decat de Craciun, dar a fost ok si asa.

În a treia zi de Craciun am fugit la Sinaia, în cautarea unui petic de partie pe care sa ne dam cu schiurile. Am gasit unul, pe la 2000, ca mai jos era primăvara. Nu o sa povestesc cam cat de tampita este organizarea telescaun-telegondola-teleferic, cum stai la 3 cozi ca sa ajungi pe partie si cum telescaunul are pana de curent la fiecare 10 minute...Am preferat sa ne bucuram de soare, cer senin si zapada neasteptat de buna de pe partia Laptici si sa ignoram problemele organizatorice. Totusi, daca vreti sa schiati la 2000, puneti deoparte rabdare si bani, ca nu e deloc ieftin pentru 3 persoane...
Acum ne pregatim de Revelion si de o saptamana in care planul este ca Andreea sa mearga la Predeal cu bunica, in speranta ca ninge un pic si acolo. 
La capitolul cadouri, am bifat un lego urias, via serviciu lu tati, si un microscop semi-profi la care studiem oua de creveti si alte chestii minuscule:d 

Un sfarsit de an minunat si un 2016 superb va dorim! 

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...