Copil cu rau de masina, un update fericit

Deci am un mic update la ce povesteam despre cum gestionam noi, sau mai bine zis incercam sa gestionam raul de masina al Andreei. Noi fiind mari amatori de plimbari, lungi sau scurte. 
Dupa cum spuneam atunci mari solutii nu am gasit...lucrurile s-au ameliorat in timp. Uneori are drumuri usoare, fara nicio problema, si brusc la urmatoarea deplasare face urat de tot...Din ce am vazut nu conteaza doar daca sunt sau nu serpentine, ci si viteza, numarul de giratorii, numarul de opriri/plecari de pe loc, temperatura...
Noi am luat situatia ca atare si ne descurcam cum putem, cu pauze, servetele, mancat mai lejer, acceptat tzancanele si sticksulete la drum, compromisuri. 
Dar, recent, am descoperit intamplator niste pastile care merg de la 6 ani in sus. Se cheama Emetix. (nu este un post publicitar!). Am auzit reclama la radio, in masina, si am decis sa incercam. Am bifat pana acum doar 2 drumuri ”sub influenta” pastilutei asa ca nu stiu daca ele chiar merg in orice conditii, dar deocamdata nu am avut probleme. O sa le testam si in perioada urmatoare, chiar la drumuri destul de lungi.
Desi sunt pentru 6 ani, cred ca as fi incercat varianta asta si mai devreme, dand doar jumatate de pastila. Din ce vad nu are cine stie ce crocobauri in compozitie si poate da cel mult un efect laxativ. 
So, there, suntem in teste. Dar stiind ca multa lume are problema asta, am zis sa va povestesc si voua despre descoperirea mea:d 

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...