Zell am See si Kaprun pe schiuri

Vacanta noastra la schi in Austria a venit si s-a dus prea prea repede pentru cat de mult ne-a placut. Sincer, am mai fi stat vreo zi doua:). 
Pentru ca a fost prima vacanta la schi la mare departare am rezervat doar patru zile, in ideea ca poate Andreea nu are chef sa schieze mai mult, poate oboseste, poate e vremea nasoala. Plus doua zile pe drum la dus si intors. Dar clar de la anul o sa lungim sejurul de iarna la 5-6 zile pe schiuri pentru ca matza nu a avut nicio problema sa se dea pe partii de dimineata pana seara:) 

Deci, pe scurt despre saptamana trecuta.
Am fost cazati in Appartments Julia in Zell am See, un apartament cu doua dormitoare, living, bucatarie si 2 wc, foarte ok ca zona. In total, am platit 1150 de euro, doua familii, 5 nopti. 
De aici, aveam acces, cu masina la 2 domenii schiabile, cel din Zell am See si cel din Kaprun. Exista si varianta de a lua un bus gratuit, dar trebuia sa mergem un pic pe jos, cu schiuri si clapari dupa noi. Asa ca am ales varianta mai comoda. 
Cele 3 passuri pentru 4 zile au fost 440 de euro (doi adulti si un copil), cu care ai acces peste tot. 
Nu stiu cate partii, telegondole, teleferice, telescaune si teleschiuri sunt in total, dar sunt mult mai multe decat poti folosi in 4 zile:d . Am schiat doua zile in Zell am See si doua in Kaprun, unde partiile sunt amenajate in jurul ghetarului. In ambele statiuni sunt si partii albastre si rosii si negre asa ca ai de ales pe saturate. 
Noi ajungeam pe partie pe la 9 juma-10 si stateam pana se inchideau toate alea de transport, la 4 juma, cand o luam la vale spre statiune. Pe la pranz faceam o pauza de ciocolata calda si sandvis, iar masa principala a zilei o luam seara, in oras. Micul dejun ni l-am cumparat de la Billa:d 





Drumul de la Bucuresti la Zell am See l-am impartit si la dus si la intors in doua, cu o oprire de o noapte in Budapesta (zona Budaors e foarte ok pentru ca iesi de pe autostrada si intri apoi la loc), respectiv Timisoara. Practic, de pe la Sibiu intri pe autostrada si mai iesi de pe ea la vreo 20 km de Zell am See, minus cateva portiuni de pauza in Romania, ceea ce face ca drumul, cel putin prin Ungaria si Austria, se fie foarte comod. Din pacate, pierzi uneori mult timp pe Valea Oltului...
La dus am facut o pauza de vreo 2 ore la Salzburg, sa vizitam cetatea si centrul, plus mancat un carnat relativ bun la pranz. Iar la intors am bifat outletul de la Parndorf...

Per total, noi trei am cheltuit pe vacanta asta cam 2000 de euro, cu tot cu cazare, drum, schi si mancare. Poate parea mult, dar sincer a meritat, pentru peisaje, pentru organizarea partiilor, pentru zapada, pentru atmosfera, pentru tot...

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...