Ecuatii nematematice la clasa zero

Gata, s-a intamplat. S-a indragostit. De colegul ei Armin. Pe care il displacea major pana acum vreo luna pentru ca: facea galagie, o deranja pe doamna, o supara pe doamna, alerga si lovea colegi, lua chestii de pe birouri si uita sa le aduca inapoi, plus alte n motive pe care mi le insira cu placere seara.
Ieri insa mi-a zis ca il iubeste. Ca baiatul s-a schimbat. S-a linistit si se poarta frumos.
- Si de unde stii ca il iubesti?, incep eu conversatia cu o intrebare stupida.
- Pai doar stiu ce sentimente am, nu?, ma pune ea la punct.
- Si, vorbiti?, mimez eu tonul neutru, crezand ca vorbitul e parte din ecuatia asta.
- Nuuu...nu ma bag eu in treburile lui.
A, bon, deci e iubire de la distanta. O fi in ambele sensuri?
- Si el, te place?
- Cred ca da, nu stiu. Nu vorbim.
Ok, clar, lucrurile stau altfel la generatia asta...
- Dar lui Luca ii place de mine.
Hait, Luca...Cum a aparut Luca in propoziei?
- Dar mie nu imi place de el ca e agitat si ma loveste uneori cand alearga, lamureste ea problema.
- Dar cu Luca vorbesti vreodata?
- Nu, de ce sa vorbesc?
Clar, nu inteleg nimic...
- Dar Mariucai ii place de cineva?
- Da, tot de Armin.
La naiba..asta e ... tot e bine ca niciuna din ele nu vorbeste cu dansul.
-Si vorbiti despre el una cu cealalta?, fac eu o ultima incercare sa inteleg ecuatiile din clasa zero
- Nu, de ce sa vorbim?

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...