Intalnire cu Brancusi

Weekendul trecut, printre picaturi de ploaie si raze de soare, am organizat petrecerea matzei, varianta cu mai multi copii, am fost la Art Safari, la atelier de ceramica, apoi si la unul de zane, dar si la o vizita la Muzeul de Arta dedicata lui Brancusi...
Sa le iau pe rand. 
La petrecere a fost cu catarat, cum altfel. Am ales varianta centrului No Gravity si a fost ok pentru ca, dupa catarari, copiii s-au bucurat si de tiroliana si traseul de aventura. 
La Art Safari am bifat cu Andreea doua ateliere, unul de ceramica si unul de zane. Cel de ceramica mi s-a parut faorte dragut, au primit o cana pe care sa picteze ce vor. Fiimea a colorat o fetita pe conturul facut de doamna de acolo. Simpatic. In timpul asta, eu am vizitat expozitia, unde mi-am ales cateva tablouri preferate. imaginandu-mi cum ar sta in sufragerie:)
Dupa atelier, am mai facut o trecere prin expozitie si cu Andreea, care si-a ales la randul ei cateva opere si a decis ca pe altele le poate reproduce oricand cu succes.
La atelierul de zane a fost mai trist un pic...zana era din sarma cu hartie, hartia se rupea, sarma se stramba, bucatile de lana nu stateau cum trebuie...La final a iesit ceva care cu multa imaginatie putem spune ca e zana..
La Muzeul de Arta se organizează din cand in cand ateliere pentru copii, ceea ce este minunat si ar fi bine sa fie mai dese. Noi am mers sambata la cel dedicat lui Brancusi, unde copiilor li se povesteste un pic ce inseamna sculptura, in ce materiale poti sculpta, trecand apoi la partea practica. Operele majore ale lui Brancusi sunt reproduse la scara mai mica, astfel incat copiii sa poata atinge, experimenta si descoperi ce e cu ele, cu materialele si cu ideile. Evident ca fiind multi a fost usor haotic si cuvintele doamnei s-au pierdut in fundal. Dar per total experienta a fost frumoasa, macar ca o prima intalnire cu Brancusi.




In completarea ”lectiei” despre Brancusi am comandat si o carte din noua colectie de la Editura Gama, Cunoaște-l pe...Constantin Brâncuși

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...