Despre iubire si alte probleme de clasa intai

- Si, ce mai e pe la scoala? Cum e A. (colegul preferat al Andreei anul trecut.)?
- Mami...mie nu imi mai place asa mult de A. 
(ups..iar sunt in urma cu evenimentele...)
- Nu? Da' de ce?
- Este prea neastamparat
- Ok. Si de cine iti place acum?
- De V. , zice persoana de 127 de cm de langa mine, cu o privire complice..
- V.? Nu il stiu. Cum e ?
- E dragut. Simpatic. Azi a stat langa mine in clasa.
(imi amintesc rapid ca imi povestise acu ceva timp ca V este regele caligrafiei si al caietelor ordonate, plus stapanul calculelor la ei in clasa)
- Pai e bine atunci. Lui ii place de tine? 
- Azi cand plecam mi-a zis R ca lui V ii place de mine. Si apoi a venit V la mine si mi-a zis ca asa e, ca ma iubeste. Mie imi place de el, mult, dar nu as zice ca il iubesc chiar. 
- Bon. E ok daca iti place de el...., reusesc sa articulez.
- Dar sa stii ca baietii trebuie sa se grabeasca sa isi caute fete.
- Ha? Unde? De ce?
- Pai se termina!
- Fetele??
- Da. Mie imi place de V, lui M. (prietena ei) ii place de C.  Noi suntem perfecte, ei sunt perfecti.
- Deci situatia e perfecta..., concluzionez inteligent.
- Da. Dar ceilalti baieti trebuie sa se grabeasca pentru ca se termina fetele din clasa. Oricum unii vor ramane singuri.
La clasa lor fiind 10 fete la 22 de baieti, inteleg problema. 

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...