Opera Comica si catarari

Weekendul asta a fost lenes..de fapt cred ca toata luna asta va fi lenesa si poate si noiembrie. Octombrie si noiembrie sunt luni in care eu intru in hibernare si ma trezesc cand vine zapada. As fi vrut sa prindem un weekend pe la munte sa ne jucam in frunze galbene si rosii, dar n-a fost sa fie. Asa ca hibernam prin Bucuresti si ne ocupam timpul cu diverse.
Acum de exemplu am bagat un pic de opera si un pic de parc, multa joaca de-a elasticul si inca niste lego. 
Weekendul trecut am fost la catarari si la o zi de nastere cu pirati:). 
Asta ca sa vada persoanele ingrijorate de soarta Andreei ca e timp pentru toate. Si scoala si teme si joaca si altele. Toate intre ora 7 dimineata si 9 seara:d. 
Deci, am bifat prima vizita la Vertical Limit, o sala de catarari uriasa, extrem de inalta, cu pereti cu diferite grade de dificultate. Matza a fost super incantata, s-a urcat pana sus, s-a chirait si topait, dar mie mi se pare pretul urias pentru ce ofera totusi. Andreea a nimerit de exemplu la o doamna instructor care mai avea vreo 5 puradei pe langa ea si care nu a facut nimic altceva decat sa tina coarda...In rest a discutat lejer cu alt instructor, a mai ras cu copiii si i-a mai indemnat sa urce. Dar nicio recomandare, niciun sfat cum sa urce, cum sa tina mainile, picioarele, pe unde ar putea sa o ia ca sa fie mai usor...Nada...Dar sa zicem ca sala merita o vizita din cand in cand. 
 Duminica aceasta am lansat sezonul la Opera Comica pentru Copii, la spectacolul Don Pasquale. Stiam un pic povestea operei si asta a ajutat, dar sa zicem ca am vazut acolo spectacole mult mai bine realizate si mai atractive pentru copii. Dar ramanem fani declarati ai Operei COmice si mai avem bilete la cateva spectacole.

Dupa masa am bagat repede o tura de parc unde Andreea a gasit alt copac in care sa se catere..Printre altele. 

In rest, asteptam sa treaca saptamana asta si sa vina vacanta:) 

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...