In loc de bilant

Iata ca a venit acel moment din an in care lumea face bilanturi. Mai ales aia care au avut si planuri, rezolutii, promisiuni de bifat. Eu nu incep anul cu planuri definitive si nici nu il inchei bifand ce a iesit si ce nu. Din experienta mea, viata are un talent deosebit de a te surprinde, in bine sau in rau, asa ca cel mai simplu ar fi sa ramai atent la ce e in tine si in jur, sa te adaptezi la ce apare si sa te bucuri de clipe, ca ele trec foarte repede.
Dar stand acum si gandindu-ma la tot ce a fost anul asta pot spune ca 2016 a fost frumos si bland cu noi.
Am calatorit, din nou, si ne-a placut. Nu am ajuns neaparat unde planuisem initial, dar am ajuns in alte locuri care ne-au bucurat.
Am fost sanatosi si am ras mult. Ne-am mai si certat, dar ne-am impacat.
Mama a trecut printr-o operatie si a iesit din ea cu bine.
Am vandut o casa si am cumparat alta. Cu asta am pus punct unei etape lungi din viata mea, cea legata de casa bunicii de la munte...De fapt, cred ca etapa aia s-a terminat odata cu tata, doar ca am tot amanat eu momentul sa ii pun punctul final.
Am muncit mult, dar nu asa mult incat sa nu am timp si de Andreea si de Dan si de ale mele, si mi-a placut.
Am trecut prin vreo 10 luni de scoala, in doua clase, si am inceput sa ne prindem care e politica, ritmul, plusurile si minusurile sistemului. Cautam solutii sa ne adaptam, sa compensam, sa usuram.
Ne-am vazut cu prietenii mai putin decat am fi vrut, dar ei sunt tot acolo...
Rezolutii pentru 2017? Sa fim sanatosi, fericiti si sa facem in continuare ce ne place. Sa ne vedem cu prietenii. Sa ne distram, sa invatam si sa ne iubim.
Ianuarie 2016-decembrie 2016, pe scurt:
Ianuarie: Ninsoare in Bucuresti
Februarie: Evadare in Austria pe schiuri
Martie: o dimineata de scoala
Martie: Sighisoara by night
Aprilie: ecleruri la Ateneu...
dar si ultima tura de schi, Sinaia...
...plus prima tura de mare, la Vama Veche
... si 23 August
 Mai: primul concert din an, in Fire ...
 ...si prima tura la munte, la Magura
 ..urmata de traseu de picioare si bicicleta la Ferma Dacilor 
 ...si imprejurimi
 Iunie: alta tura de bicle, la Cornatel (Sibiu)
  si final de clasa zero
 urmat de vacanta:d
 Iulie: Retezat..
 si Normandia..

... si Bretania...
 August: o noapte la Vadu cu prietenii
 urmata de descoperirea plajelor secrete din Bulgaria
 Septembrie: o noapte la refugiu in Bucegi

  si Color Run
 urmat de un pic de Venetie
 dar sa nu uitam Prosciutteria din Bologna
 Octombrie: un nou inceput 
Noiembrie: mai pe langa casa
 Decembrie: putina cultura..
si deschiderea oficial a sezonului de schi 

Comentarii

  1. La multi ani si la cat mai multe calatorii nesperat de frumoase! Nici eu nu-mi fac planuri, asta cu planuitul e o loterie prea mare. Pupam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si voua! sa aduca povesti frumoase anul asta:)

      Ștergere
  2. Ati avut un an de vis, as spune. Felicitari!
    Un an bun sa va dea Dumnezeu si anul acesta si sa adunati la fel de frumoase amintiri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Loredana:). A fost un an plin si foarte frumos. Ne dorim inca multe multe asa:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo