Unde schiem cand schiem si altele

Dupa ce ne-am scuturat un pic de lene si de somn, am decis ca hai sa incepem si noi anul asta nou. Care an ne-a surprins cu o iarna cu zapada si ger, de mi-am tot dorit sa pot lua vacanta de la munca si sa stau vreo luna doar la schi..alternativ cu gura sobei...
La noi, zapada=schi asa ca am bifat rapid doua sambete pe schiuri, o data la Predeal si o data la Azuga (asta pentru ca varianta preferata, Sinaia, sufera de temperaturi incompatibile cu zapada..). La prima tura, a fost superb, caldut, soare, cer senin, zapada perfecta, neaglomerat. La a doua, a fost superb minus ger si viscol J)  Daar cum nu le poti avea mereu pe toate, am tras inca o pereche de manusi pe maini, am indesat juma de fata in fular si juma de fata sub ochelari si ne-am dat la vale. Cu aceasta ocazie am descoperit ca manusile de schi pe care scrie ca rezista pana la -10 grade, chiar nu sunt ok la -15 grade...
Daca sunteti amatori de schi, va recomand Sinaia, ca sus la Cota 2000 sunt vreo 3 partii paralele, toate frumusele si cu vedere la peisaj. Asta daca 1. e zapada, 2. nu bate vantul rau, adica 3. merge gondola (care e ca o domnisoara de pension, foarte delicata la intemperii si de multe ori nu merge...).
Daca la Sinaia e pauza, urmatoarea recomandare e Azuga sau Predeal, cu mentiunea ca la Azuga cele doua partii sunt un pic mai dificile decat cele de la Predeal. Ca pret, ambele statiuni au introdus varianta de ski pass de 4 ore, care e avantajos daca ajuneti dimineata in zona si vreti sa va intoarceti in aceeasi zi in Bucuresti (cum facem noi de obicei).
A treia recomandare este Poiana Brasov, care noua ne place tare mult, daaar nu merita in varianta in care mergem doar o zi si in plus poate fi foarte aglomerata in weekend. Deci mai bine nu..
Si a patra recomandare, dar doar pentru minim o iesire de 3 zile este Transalpina, cu cazare prin Obarsia Lotrului. Noi am fost acolo acum vreo 3 ani si ne-a placut maxim si partiile si peisajul si faptul ca nu e deloc puhoiul de pe Valea Prahovei.
La scoala, am avut extra vacanta, asa ca Andreea a ajuns in mod bizar sa zica ca ii e dor de colegi si de doamna si nu mai vrea inca o extensie. Ceea ce e foarte bine, ca inseamna ca ii place acolo, dar e si ciudat, ca eu nu imi aduc aminte sa fi zis vreodata ca m-am saturat de vacanta...

Pentru ca sunt oameni care ma acuza ca o chinuiesc pe domnisoara cu prea multe cursuri si activitati extra scoala, anunt ca dansa a decis ca nu mai vrea chitara, caci s-a dovedit ca visul ei de a deveni compozitor-cantaret-rocker peste noapte e cam greu de realizat la lumina zilei, dar, in ciuda recomandarilor mele ca sambata sa nu facem nimic, cere insistent sa ii caut un curs de desen (nu de pictura!). Also, inca nu vrea sa renunte la sah, desi i-am explicat ca e greu si mai bine se joaca acasa cu ce vrea ea, si nici la inot, desi e putin deprimata ca a plecat instructorul ei preferat si a ramas cu cel mai putin preferat. De engleza nu am intrebat-o nimic, pentru ca acolo sunt eu capcaun si nu as lasa-o sa renunte oricum.

In rest, a mai terminat niste chestii de lego, o carte de Roald Dahl si o cutie de ciocolata primita cadou de la o vecina, a testat rezistenta salopetei de iarna dandu-se de mii de ori la vale pe un faras si a ajutat la dezapezirea masinii pana cand a  descoperit ca e mai fun sa stea pur si simplu tolanita pe zapada. A facut prima omleta si prima tava de turta dulce. A descoperit ca poti aprinde aragazul fara sa explodezi si a invatat sa foloseasca noul televizor punandu-si singura filme de pe laptop. A renuntat la 35 de lei ai ei pentru ca eu sa ii instalez Minecraft pe telefon si construieste frenetic niste treburi pe acolo. A decis ca da, merge la vara cu iahtul in tara aia cu apa turcoaz, dar nu doarme in cabina skipperului, indiferent ce e aia skipper.  Si a devenit pasionata de catan pe care il jucam cam in fiecare seara.

Comentarii

  1. Super misto! Eu zic ca atata vreme cat ea isi doreste activitatile respective (eu stiu, am o prietena care isi taraste odrasla la propriu in fiecare zi la alta chestie, de la karate, dans, balet si o mie si una de chestii, dar aia mica nu e foarte entuziasta la niciuna), poti sa o lasi linistita sa faca ce isi doreste (si puteti sa-i permiteti) :-D Sunt convinsa ca la un moment dat o sa se canalizeze pe mai putine dar care ii plac foarte mult :-) Aia cu manusile de ski e perfect adevarata, ale mele cele noi sunt de -40 si vreau sa spun ca am avut o revelatie cu ele pe partie, a fost super meserias chiar si cand am prins blizzard in varf de munte, coafura (aaa, manusile adica) a rezistat :-P M-am gandit la voi o gramada, ne-a adus Mos Craciun un board game cu Harry Potter, am jucat pana la loc comanda si e super simpatic, jucam si adulti si copii la gramada... cred ca v-ar fi placut si voua :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oaaauu, manusi de -40!!! I want some:)).
      La jocuri, noi suntem bagati acum in Catan:D. Vreau sa cumpar si un Monopoly, dar si asta cu Harry Potter suna bine bine. Imi poti spune cum se cheama?

      Ștergere
    2. Se cheama Harry Potter Magical Beasts Board Game. Ne place pentru ca e multa strategie, ei acolo zic ca e de la 8 ani in sus dar Emmy care are 7 nu are nici o problema, dimpotriva, uneori ne bate cu propriile noastre arme de ne merg fulgii :-) Noi Monopoly avem de ani buni si jucam mult, ne place si tot asa, ii invata pe copii strategie si arta negocierii :) Avem board games o gramada, ne place sa jucam impreuna. Din cele simple in top e Trouble, Yahtzee, Story Mash-up, Rummy, Unno... avem de unde alege :-)

      Ștergere
    3. Si multumesc cu idea de Catan, nu stiam de el dar mi se pare exact genul de joc care le-ar place foarte tare copiilor, am sa caut!

      Ștergere
    4. Catan sigur o sa le placa, noi vrem sa mai luam niste extensii la el acum:)
      Yatzeee....noi ii spunem Yams, nush de ce:)). Si noi jucam de mult ala. Si rummy mai jucam dar acum nu prea..
      Cand era mai mica bagam alea clasice "nu te supara frate" si "piticot", dar am depasit faza.
      Trebuie sa ne actualizam rezerva:))
      Multumesc mult de info

      Ștergere
  2. Avem suficiente locuri in tara unde putem schia.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo