Frumoasa, Bestia si elefantul din incapere

Am fost in weekend la Frumoasa si Bestia, cu fiimea. Si cu mari asteptari sa motai pe la jumatatea filmului si sa studiez pe furis telefonul ca sa supravietuiesc cumva pana la finalul unui nou film cu printese. Cand am propus filmul (nu mai stiu de ce:D), fiimea a aprobat cu juma de gura..caci printesele Disney nu mai sunt demult printre preferatele ei, fiind doar niste fete care nu fac nimic de fapt, mai ales de cand a avut o discutie pe tema asta cu taica-su, despre care nu vom povesti aici :D.
Anyway, Frumoasa si Bestia deci. Citisem inainte despre grozavia ce apare in film..un homosexual. OMG, uite asa ii strica America pe copii de mici, cu personaje d-astea imorale. Evident ca muream de curiozitate sa vad: 1. Cine e? 2. Ce face? 3. Cum reactioneaza fii-mea.
Ca sa ne lamurim despre  efectul asupra copiilor, fii-mea nu s-a prins deloc ca baiatul acela e un pic altfel decat altii, nu i s-a parut nimic ciudat ca un barbat dansa, canta, statea mai pe langa alt barbat si la final valsa cu altul. Asa ca nu am avut nimic de explicat. A remarcat in schimb ca dansa pe masa, era haios, cam grasut, loial  si ca la un moment dat si-a dat seama ca bestia nu era la castel, ci chiar langa el...(no spoilers:D).

Nu o povestesc filmul , dar marturisesc ca mie mi-a placut la nebunie, si ca personaje, si ca muzica, imagine, constructia povestea in sine. Da, este Frumoasa si Bestia, dar un pic altfel. Si cred ca filmele pentru copii ar trebui sa aiba cat mai multe personaje care sa reprezinte multitudinea de tipuri de oameni si culturi din lumea asta. 

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Black Swan reloaded

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos