Una, alta despre carti

Una dintre activitatile peste care am grija ca Andreea sa nu sara decat in situatii exceptionale este cititul seara. In timpul zilei din pacate timpul este foarte limitat si organizat, cu scoala, teme, alte activitati si obligatoriu joaca, in casa si afara, asa ca nu mai ramane loc de stat cu o carte in brate. Dar seara, inainte de culcare, este momentul de liniste in care citim. Uneori, ma asez langa ea in pat si ne scufundam fiecare in propria carte. Alteori, citeste doar ea. Uneori cateva pagini, alteori una singura si apoi o vad ca ii e prea somn. Dar incercam sa citim macar un pic in fiecare seara. Cateodata insista sa imi citeasca un fragment haios din cartea ei. Alteori ma pune sa ii povestesc ce se mai intampla in cartea mea. 
Intre timp, biblioteca dansei s-a marit considerabil si a inceput sa ocupe loc si in sufragerie, unde sunt cartile ”de oameni mari”. O parte din cartile vechi, de cand era mai mica, le-am dat, la altele nu vrea sa renunte chiar daca nu le mai citeste. Unele carti cumparate de mine au fost un succes, le-a citit cu drag si usor, altele fie au fost prea greoaie si am sfatuit-o sa le abandoneze pe moment, fie nu au prins-o ca stil. O sa fac mai jos o scurta lista cu cele care au fost primite cu entuziasm de micul cititor: 

Roald Dahl: Charlie si Fabrica de Ciocolata, Charlie si Ascensarul de Sticla, James si Piersica Uriasa, Domnul Fox 

Judy Moody, de Megan McDonald - primele trei carti din serie

Seria Portalul Magic: a citit toata seria de 12 carti acu vreun an, mare hit la vremea aia:)

Harry Potter: volumul 1 (not so much) si volumul 2 (abia astepta sa ajunga la el), pentru ca vazuse deja filmele si a crezut ca la fel de usor va fi si sa citeasca povestea. Dar mie mi se par prea voluminoase cartile pentru varsta ei asa ca le-as recomanda pentru peste 8 ani.

Marry Poppins

Domnul Sconcs, de David Walliams 

Micul Print

Miraculoasa Calatorie a lui Eduart Tulane, de Kate DiCamillo

Povestea Unchiului Shelby despre Lafcadio

Primite cu entuziasm temperat, desi mie mi s-au parut faine: Pippi Sosetica, Aventurile lui Peter Iepurasul  si Mica Vrajitoare (pe care a si abandonat-o la un moment dat)

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...