Clasa a doua

Dupa un weekend plin plin, în care am fugit cu trenul la munte, am mancat bun bun si scump rau la Sinaia, cu niste prieteni dragi, am urcat la Babele, am mers la Vf. Omu si apoi mai departe, pe Bucsoiu, apoi am coborat pe Valea Cerbului paaana in Busteni (dau oricand 4 ore la vale pe 6 ore la deal..really), ne-am trezit ca e luni si incepe scoala. 



Din fericire, clasa a doua a fost scutita de plictiseala de a sta ”la careu” si a asculta speach de preoti si directoare, copiii intalnindu-se direct în noua lor clasa, cu Doamna. Parintii au stat pe hol, din lipsa de spatiu. Asa ca prima zi de scoala a insemnat de fapt ca am dus copilul si l-am lasat acolo 2 ore:))
Noul an incepe cu multe noutati interesante. Avem un nou ministru al Educatiei, care cred ca e prost. Nu ca ministru, ci ca om...Avem niste manuale, zapacite, de la edituri diferite, nu mai avem insa caietele auxiliare aferente acelorasi manuale...De fapt nu mai avem auxiliare deloc pentru ca noul ministru a decis ca nu mai sunt ok si face el altele. 
Ceea ce nu e neaparat rau, daca ar permite in schimb invatatorilor si profesorilor sa isi aleaga singuri materiale pentru ore, sa isi structureze materia si sa o predea dupa propriile idei si creativitate, adaptandu-se si la preferintele copiilor din clasa. Surse de materiale exista multe pe net, mai ales pe siteuri straine, dar se pot traduce si adapta foarte usor. Ceea ce nu se va intampla, sa fim seriosi...
Asa ca e bine, deocamdata avem doar teme de pe manual, ghiozdanul e infinit mai usor decat anul trecut si fiimea fericita :))
La sedinta parintii au decis sa continue sa lucreze si de pe Gazeta Matematica, acest produs istoric de pe care am lucrat si eu in scoala, dar a doua zi ministrul a decis ca nici aia nu ar mai fi ok...deci nu mi-e clar inca ce o sa fie:))
Asa ca asteptam sa ne lamurim, sau nu, si ne bucuram inca de o toamna aproape vara, cu 30 si de grade ziua.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo