Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor de Arta, care tine de MNAR, dar are sediul pe Calea Victoriei 111. Am ajuns acolo cu ocazia expozitiei Lowendal, un artist foarte interesant, si a unui atelier pentru copii organizat in jurul lucrarilor lui. Omul a facut si pictura si scenografie si teatru de papusi, iar lucrarile prezentate sunt foarte variate si interesante. 
Atelierul ne-a placut si el, combinand prezentarea de informatii despre artist cu un mic de joc de-a teatrul, desen si personaje.



(Muzeul Colectiilor de Arta)
Dar nu despre asta vreau sa ma plang, ci despre ... ”de ce naiba vin la ateliere pentru copii +6 parinti cu copii de +3”....?
Este o chestie pe care o tot remarc, pe unde ma mai duc cu Andreea. Evenimente dedicate celor mai maricei, de minim 6-7 ani, anuntate ca atare, dar unde vezi gramezi de copii de 3-4 ani. Copii care nu inteleg nimic, se plictisesc, se foiesc, plang, alearga, cer afara, dar care sunt tinuti acolo de niste parinti care nu inteleg ca nu e pentru ei. 
Eu am inceput sa o duc pe Andreea la teatru si alte ateliere pe la 3 ani. Cautam cu mare atentie evenimente dedicate acetei categorii de varsta, iar oferta era destul de limitata. In niciun caz nu m-as fi gandit insa sa o car la ateliere sau teatre pentru +6 si sa o tin acolo chiar daca ea practic sta intinsa pe jos si cere afara...
Iar acum, slava Domnului, exista extrem de multe evenimente pentru astia mici. Chiar si pentru bebelusi..
Sa ma tai daca pricep de ce sunt adusi copii mici la piese de teatru, spectacole si ateliere gandite special pentru unii un pic mai mari...

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...