Mum stuff

Idei geniale pe care le ai inainte de nastere si la care renunti in primele cinci luni. Chiar mai repede...
1. Noi nu ii vom da copilului suzeta. E oribil si se invata cu ea.
- am cedat dupa primele 2 zile de urlete...
2. Noi nu o vom lasa la tv pana cand se face mare. Doar desene animate.
- am cedat pe la 1-2 luni cand am vazut ca seara, cand picea e maraita si nu o imbuneaza nimic, poti castiga cateva clipe de liniste daca o lasi sa se uite la tv. Singurele concesii sunt ca o tin departe de el si incerc sa nu se uite la chestii prea agitate.
3. Nu o sa avem nevoie de ajutorul celorlalti. Sigur ne vom descurca singuri.
- ya right...spune asta dupa 3 nopti de nesomn
4. Vom pastra casa la fel de curata. Canapeaua bej va ramane bej.
- cele mai enervante sunt primele 10 pete...
5. Nu o sa cheltuiesc sume aberante pe hainute care ii raman mici dupa o luna.
- dar sunt asa draguteee...:)

Idei geniale la care nu am renuntat inca:
1. Picea doarme singura, la ea in pat. Am rezistat pana acum sa o luam cu noi in pat, chit ca fac ture intre camere toata noaptea...
2. Nu o infofolim, nu caciula, 15 pulovere si inca o patura peste....Poate la prima raceala zdravana ne schimbam parerea...
3. Inca avem curaj sa plecam cu ea pe la munte, mare si prin oras.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo