Insula din cutie

Pentru ca luni aveam o falca umflata si sunetele ieseau bizar din gura mea, mi-am dat seama ca trebuie sa inventez o activitate mai putin verbala cu Andreea. Adica nu povesti, nu scene de teatru unde trebuie sa cant si sa fiu vreun personaj antipatic.
Si am facut asta:
Andreea s-a distrat de minune sa amenajeze insula, sa picteze marea si sa lipeasca padurea, plaja si elefantul pe acolo. La final a aruncat o privire critica asupra creatiei si a decis ca are nevoie de putin rosu pentru ca "mami, e mai frumos asa, cu multe culori" . Am incercat sa explic ca marea e albastra, cel putin teoretic, caci pentru ea enunturile logice nu sunt mereu atat de logice pe cat imi par mie.
"Nu, mami, punem si rosu"....Apoi s-a mirat la maxim ca din rosu si albastru s-a facut mov...deci tot a fost ceva educativ la final:d.
Ce am folosit: un capac de la o cutie, lut pentru insula, scoici de prin casa, castane, 2 bucatele de "iarba" de la un alt joc, scobitori si staniol pentru "copaci"...cam atat.
Partea buna e ca fiecare poate adapta scena la propriile preferinte...

Comentarii

  1. Esti f creativa. Urmaresc blogul si pentru a invata ce sa fac eu pe viitor cu Tudor:) BTW, ieri a fost prima lui zi la cresa Sweet Baby. Am vazut si pozele cu Andreea de ieri, e foarte admirata de baieteii de acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Heei, cum a fost in prima zi? ii place?
    da, am vazut si eu in pzoe ca e mereu inconjurata de baietei:d

    RăspundețiȘtergere
  3. Greu de spus deocamdata. Doar ce a implinit 1an si e putin confuz. Din cate am inteles a plans destul de frecvent, sper ca se obisnuieste dupa 1 sapt. Oricum am emotii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idei super ai, sper sa am macar a 10-1 parte din inspiratia ta pe cand vom putea desfasura si noi activitati creative! Oare si baieteilor li s-or parea interesante si or avea un pic de rabdare sa vada rezultatul final...ca eu pe-al meu nu prea pot sa mi-l imginez decat gonind dintr-o camera in alta?!?

    RăspundețiȘtergere
  5. ma, eu nu sunt chiar asa plina de idei, daaar...caut si ma inspir de la altele:D. Si adaptez, ca unele chestii sunt mult prea elaborate.

    Cristina: eu zic ca merge si la baieti:d. Dar nu la 1 an...acum e faza disperata cu mersul. Cand se satura de mers:d. Poti face de exemplu ceva cu masini sau tractoare, sau o jungla cu multe animale..depinde ce ii place lui Costin.

    RăspundețiȘtergere
  6. hi, hi, ce anume cu masini si tractoare???? ca pe-al meu sigur nu pot sa-l tin locului cu o insulita :(((

    RăspundețiȘtergere
  7. Paaiii...puteti face o gara de exemplu..cu sine si peroane si cu trenuri :D

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) cred ca am nevoie de un tutorial :D. treaba-i ca gara si sine si trenuri are un pic mai incolo, pe parchet :D, dar o sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
  9. of..poate totusi e mai greu la baieti. Nush..nu ma pricep,recunosc:)

    RăspundețiȘtergere
  10. wow! durerile se dovedesc a fi intr-adevar forta creatoare;p f frumos!
    Pupiiici!

    RăspundețiȘtergere
  11. sincer, ma lipsesc de asa forta creatoare:)). ..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo