Cute Blog Award

Am primit o leapsa draguta de la mamica lui Costin si, cu o mica intarziere nedorita, o sa raspund la ea.

Asaaa...prima data si prima data sa ne ocupam de regulament:
1.spui de la cine l-ai primit; - am spus:)
2. raspunzi la un set de intrebari; - imediat, vine si asta:)
3. il dai mai departe, in principiu catre alte 5 persoane, pe care le si anunti; - sa ma gandeeesc...

Si acum intrebarile:
1. Care este produsul de machiaj favorit?
- aici sunt in dilema ce sa zic. Recunosc ca nu ma pricep la marci, trenduri (groaznic..stiu:d) si folosesc doar 4 chestii de baza, ca sa pot iesi din casa dupa noptile semi-dormite: anticearcan, creion, pudra roz:d, si ruj sau strugurel...Plus crema dar aia nu e de machiaj.

2. Care a fost trend-ul preferat în 2011?
- hm...trendul preferat in 2011 (dar poate nu era chiar din 2011 dar atunci l-am remarcat eu) au fost rochiile lungi, colorate, vesele, de vara. Mi-am propus sa-l preiau si eu in 2012 si sa imi fac cadou asa ceva, trecand pentru convingere mea ca la oamenii mici rochiile lungi nu se potrivesc:d. (da, stiu, cata lipsa de seriozitate...un trend mai important nu puteam sa remarc si eu...Well, nope. Asta mi-a placut mie)

3. Care este desertul tău preferat? 
 - desertul meu preferat este...desertul:)). Ok, sa intru un pic in detaliul problemei...orice prajitura cu ciocolata si fructe de padure, care in varianta ideala are si o caciula de inghetata de ciocolata, plus putin caramel la baza este preferata mea:p

4. Culoarea preferată?
- depinde...de zi, de stare, de anotimp...Sa zicem ca oscilez intre verde si albastru, dar un pic de rosu sau negru nu strica niciodata

5. Care este prenumele tău? 
-Roxana. Sa va zic si prenumele secret? .... Gabriela:d

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
- ceva de la Muse..nu mai stiu exact

7. Pisici sau caini? 
- caini

8. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog.
- un secret? hm...sa vedem sa vedem...am degetele mari de la picioare ridicate in sus si fac gauri la balerini:)) Slava-Domnului fi-mea nu m-a mostenit

Bloguri cute care primesc premiul, dar nu sunt obligate sa preia leapsa:
- Aici e greu de ales. Toate blogurile pe care le citesc sunt dragute intr-un fel sau altul. Toate mamicile au ceva al lor, care ma face sa revin si sa caut povesti noi. Deci nu pot sa aleg 5. Eu zic ca toate blogurile unde se vorbeste frumos, civilizat, cu drag si umor despre copii sunt "cute":)

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...