Sa ne jucam...

Am primit o leapsa. Prima :d. Sunt tare incantata, mai ales ca e asa draguta. Pentru ca sunt incepatoare in asemenea experiente, sper sa nu ma incurc. O iau deci metodic:)
In primul rand, multumesc Zu pentru ca te-ai gandit la noi.
Apoi, insir cele 10 lucruri care imi plac: diminetile cu soare, o cana de ceai cand mi-e frig, primii pasi intr-un loc nou, scoicile, sa-mi bag picioarele in mare (la propriu, nu la figurat:d), o cafea cu fetele, librariile, sa ascult un cantec potrivit momentului, dansul, zambilele.
Nu m-am legat de lucruri care o implica pe matza pentru depasesc nivelul clasic de "placere" si se incadreaza in ceva mult mai puternic si mai personal.
Da, stiu, nu sunt chiar 12 cum prevedea leapsa, dar m-am oprit la blogurile pe care mi-am facut si eu simtita prezenta macar o data sau ai caror stapani au bagat vreo vorba pe la noi prin "minuni". Sunt multe altele pe care le citesc, dar nu mi se pare corect sa lovesc oamenii cu leapsa cand nici nu au auzit in prealabil de mine:d

Comentarii

  1. de care leapsa e ? pe coco sau pe ouate?

    RăspundețiȘtergere
  2. men....ce te poti astepta de la ei:p

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc de leapsa.

    Te referi la primii pasi ai piticei? sunt tare draguti cum descopera ei un loc nou si sunt asa cumintei pana isi dau drumul :))adorabil!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo