Din nou acasa

Ne-am intors. Sanatosi si voiosi (cel putin asa parem:d) si putin bronzati. Drumul a durat cam 5 ore, dar am reusit sa-l facem fara oprire pentru ca dansa a dormit in doua reprize si in rest a fost relativ toleranta cu noi.
Concluzia este ca ne-a placut, mai ales complexul in care am stat, cu apartamente curate, piscina, liniste si putina lume prin jur. Statiunea nu cine stie ce. Cam prea mare, aglomerata, cu zeci de hoteluri inghesuite. Plaja curata, cu apa limpede si linistita. De mancare nush ce sa zic ca noi am mancat in camera din motive de copil fara stare:d.
A fost mai calm decat ma asteptam. Eu ma asteptam la probleme de somn, de adaptare, la maraieli si scartaieli, dar Andreea a fost cumintica (acum sa nu exageram...cumintica in limitele ei:d), incantata de lumea noua care ii dadea atentie si foarte fericita ca avea noi teritorii de explorat. Dovada stau juliturile de pe picioare si maini:d.
Eu sunt foarte fericita ca am apucat sa fac baie in mare si in piscina si ca am reusit sa fur si cateva momente de relaxare. Nu multe, dar acolo, sa fie. De fapt, cine isi imagineaza ca un concediu cu un copil de un an poate fi relaxant si odihnitor, are asteptari cam mari. Sau poate la altii functioneaza, cine stie.
Oricum am prins curaj cu drumurile mai lungi cu masina, cu matza, asa ca o sa mai repetam experienta.

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...